Relacja wideo z MP w Człuchowie
10 sierpnia 2016
Zapraszamy na rundę MP i PP w cross country do Lidzbarka Warmińskiego
11 sierpnia 2016
Pokaż wszystkie

Nowa Honda CRF450 17YM

Model Honda CRF450R wyznacza standard od momentu wprowadzenia jej na rynek w 2002roku. Jest zrównoważonym połączeniem silnika, produkującego moc w sposób agresywny ale użyteczny, z zawieszeniem pozwalającym kierowcy o różnych umiejętnościach na pełne wykorzystanie potencjału tej mocy. Kierowcy zarówno pełnemu pasji amatorowi czy też doświadczonemu zawodnikowi model ten zawsze dawał i daje poczucie pełnej kontroli.

Dodatkowo, jest wytrzymały i solidny cechy, które są właściwe dla wszystkich produktów Hondy. Oczywiście, CRF450 był stale udoskonalany, korzystając z wyścigowych doświadczeń na międzynarodowej arenie. Przez ostatnie 8 lat prace nad CRF450R zmierzały w kierunku uczynienia z modelu jednej z najbardziej doskonałych maszyn wyścigowych. Teraz, w roku 2017, ewolucję zastąpiła prawdziwa rewolucja. Najpopularniejszy w Europie motocykl crossowy klasy Open jest w rzeczywistości całkowicie zaprojektowany od nowa:

Model CRF450R 2017powstał przy bezpośrednim udziale teamów Hondy startujących w zawodach AMA i MXGP. Wszystko po to, by mógł jako pierwszy wystartować z bramki, by się wpisać jako pierwszy na pierwszym zakręcie, osiągnąć rekordowy czas na okrążeniu. Dzięki nowemu silnikowi z 8% wzrostem mocy w szczytowym momencie, dopasowanym do zawieszenia, które doskonale potrafi tę moc wykorzystać, model CRF450R jest mocniejszy, agresywniejszy i doskonalszy. Ponieważ motocykle motocrossowe tej klasy są przeznaczone do startu w zawodach, zarówno 16YM jak i 17YM były testowane przez HRC w licznych symulacjach startowych. Zdecydowana przewaga nowego modelu to moc i trakcja: Moc i właściwości jezdne nowej CRF zostały znacząco poprawione, np: przejechanie pierwszych 10 m po starcie zajmuje 1,53 s, 6,4% mniej niż w poprzednim modelu. Nowy silnik wykorzystuje najnowsze technologie, zarówno w części wlotowej jak i wylotowej. W części wlotowej nowy kształt redukuje opory przelotu powietrza w celu zwiększenia efektywności spalania. W części wylotowej, dwa kolanka prowadzone są blisko przy silniku, pomagając w utrzymaniu zwiększonej kompresji 13,5 zamiast 12,5, kluczowego elementu zwiększającego moc. 49mm przednie zawieszenie Showa–ze stalową sprężyną i sportowym kitem stosowanym przez zespoły wyścigowe startujące w Mistrzostwach Japonii zastąpiło powietrzne.

Partnerzy

facebook youtube