To wręcz niewiarygodne, a jednak prawdziwe! Tadek Błażusiak i Bartek Obłucki stali się twarzami kampanii społecznej prowadzonej przez Zarząd Transportu Miejskiego, której hasło brzmi „Nie toleruj powiadom”. Plakaty, na których pojawili się nasi mistrzowie nawołują do walki z chuligańskimi wybrykami, celem kampanii jest ograniczenie liczby aktów wandalizmu w komunikacji miejskiej. Całym wydarzeniem jesteśmy mocno zdziwieni, a co Wy o tym myślicie?
Organizator tak pisze o swoim pomyśle:
„Plakaty w taborze i na przystankach, spoty telewizyjne, plansze na monitorach w autobusach, bannery na stronach i portalach internetowych – informują o kampanii społecznej Zarządu Transportu Miejskiego pod hasłem „Nie toleruj, powiadom”. Jej celem jest ograniczenie liczby aktów wandalizmu w komunikacji miejskiej. Chuligani niszczą wszystko. Wybijają okna w pojazdach, kradną i niszczą kasowniki, dewastują fotele i inne elementy wyposażenia, psują bramki metra, pokrywają trudno usuwalnymi graffiti szyby, ściany i stacje. Rozbijają także wiaty przystankowe – słupki, rozkłady jazdy, szyby i ławeczki. Akcja potrwa od 16 do 24 czerwca. O zaobserwowanych zdarzeniach można informować policję i straż miejską dzwoniąc pod numer alarmowy 112 i numer 986. Pasażerowie mogą także przesyłać wiadomości tekstowe na specjalny numer telefoniczny 723 986 112. Do naszej wrażliwości odwołują się – Tadeusz Błażusiak, mistrz świata w enduro* halowym oraz Bartosz Obłucki, wicemistrz świata enduro. Organizatorem – już trzeciej edycji kampanii – są Zarząd Transportu Miejskiego i Straż Miejska m.st. Warszawy, a partnerami Komenda Stołeczna Policji, Polski Związek Motorowy i AMS. Patronem medialnym akcji jest TVP Warszawa”.
Więcej informacji na: www.ztm.waw.pl
Źródło: www.ztm.waw.pl