Zawieszenie CRF 250R ma mieć zwiększony zakres regulacji, zastosowano w niej także pojedynczy tłumik, a także obniżono środek ciężkości, montując jednocześnie dłuższy wahacz, zapewniający większą stabilność motocykla. Silnik to jednostka nowa, stworzona specjalnie na potrzeby tego konkretnego modelu. Materiały użyte do budowy jednostki napędowej są szczególnie wytrzymałe, czego dowodzi stosowanie ich w motocyklach ścigających się w MotoGP.
Większy brat CRF 250R – Honda CRF 450R także został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa HRC, który pozwala na zmiany bez konieczności zdejmowania zbiornika paliwa. Zmieniono w nim widelce oraz ulepszono zawieszenie, tak by motocykl jeszcze lepiej zdobywał trudne tereny, natomiast w tylnym amortyzatorze zastosowano regulację dobicia.
Cena obu modeli motockla nie została jeszcze podana przez Hondę, a obie CRF-ki mają pojawić się na rynku już we wrześniu tego roku.
Źródło: www.motogen.pl.