Sample Image
Awans ORLEN Team w Rajdzie Faraonów
9 października 2009
II Piknik Tarnów – Nowodworze
9 października 2009
Pokaż wszystkie

FIM Supermoto of Nations

Sample Image
Sample Image Piotr Kaczorowski urodzony 25 kwietnia 1988 r., w środowisku motocyklowym nazywany popularnie Kaczorem, razem z Karolem Mochockim i Tomaszem Serafinem będzie reprezentował Polskę na Drużynowych Mistrzostwach Świata Supermoto czyli FIM Supermoto of Nations w dniu 11 października 2009 r. w  bułgarskiej miejscowości Pleven. To pierwszy występ polskiej drużyny na tych międzynarodowych zawodach.

 
Kaczor zaczynał jazdę na gokartach w wieku 4 lat, później przesiadł się na Motocross. Dzięki Prezesowi Klubu Motorowego CROSS EkoKlinkier Lublin Piotrowi Więckowskiemu (motocyklista, uczestnik rajdu Paryż – Dakar w 2000 r.), który namówił jego ojca do zakupu motocykla dla dziecka.
 
Od tamtego czasu wiernie reprezentuje tamte barwy. Razem z klubem zdobył kilkakrotnie Mistrzostwo Polski w rajdach Enduro. Później przesiadł się na Supermoto, wygrywając w 2005 roku Puchar Polskiego Związku Motorowego w klasie juniorskiej.    

Dwa lata później, w 2007 roku został Mistrzem Polski w wyścigach Supermoto w  klasie Open. Rok 2007 r. był szczególnie udany dla Piotra Kaczorowskiego, oprócz tytułu Mistrza Polski w klasie Open wywalczył ponadto tytuł Wicemistrza Polski w wyścigach Supermoto w klasie S1.

Ostatnie dwa lata przebiegły z kontuzjami, przez co mógł tylko sporadycznie startować w zawodach, gdzie zawsze plasował się wysoko. W tym sezonie Piotr Kaczorowski znakomicie zaprezentował się lubelskiej publiczności. Na zawodach rozgrywanych w dniu 17 maja 2009 r. na torze przy ul. Zemborzyckiej dwukrotnie zwyciężał w biegach klas S1 i Open w Mistrzostwach Polski w wyścigach Supermoto.             

W tym roku mimo problemów z funduszami oraz organizacją jaka jest związana z zawodami tak wysokiej rangi udało się znaleźć sponsora- Spółki Lubelski Węgiel Bogdanka i EkoKlinkier (proszę o wymienienie tej nazwy-dzięki temu zawodnik będzie mógł rozwijać swoją karierę) . I pierwszy raz wystartować z czołówką światową. Do ostatniej chwili czekał na części do motocykla, firma Dynotech specjalnie pojechała po nie do Włoch.   

Następnie jego Honda została złożona w garażu przez doświadczonego polskiego tunera Grzegorza Karczewskiego oraz Jacka Głowackiego po nocach, jak widać Polak potrafi i motocykl nie odstępuje od teamów fabrycznych.

Źródło: MotoX.com.pl. 

Partnerzy

facebook youtube