BETA chcąc sprostać oczekiwaniom swoich klientów już teraz zapowiedziała premierę nowego EVO 2010. Jako pierwszy producent motocykli trialowych prezentuje nowy model.
Zmiany wprowadzone w nowych modelach (2T i 4T):
* Nowe chłodnice i nowe ułożenie chłodnic, lepszy dostęp do korka chłodnicy
* Nowe ustawienie tylnego zawieszenia opracowane przy współpracy z Beta Racing Team. Poprawiana praca amortyzatora, łatwiejsza jazda na tylnym kole.
* Nowe ustawienie zapłonu 2T, lepsza praca w dolnych partiach obrotów. Przyczyniło się też ku temu nowe ustawienie gaźnika.
* Nowe zestrojenie gaźnika, wykonane wyłącznie dla wersji 2T, w celu zmniejszenia zużycia paliwa i poprawy osiągów.
* Nowy filtr powietrza z poprawionym dolotem.
* Nowe ustawienia CDI dla wersji 4T 250/300, dwukrotnie zwiększona moc w dolnych partiach obrotów.
Źródło: www.motogen.pl.
Foto.www.planetetrial.com.