Najpierw była CRF450R. Potem CRF250R. W 2007 roku Honda chce zawojować klasę mini. Przygotujcie się na to, że nowa CRF150R to wunderwaffe Hondy na przyszły sezon. Standardowo na rynku amerykańskim ten czterosuwowy, jednocylindrowy, cztero zaworowy motor będzie wyposażony we w pełni regulowane zawieszenie Showa.
Jak twierdzi Honda, musicie się przygotować na to, że zajmie miejsce na podium koło Was… zobaczymy… . Motor będzie dostępny w wersji standardowej CRF150R i w wersji dla wyższych zawodników CRF150R Expert – o większych kołach, wyższym siedzeniu i dłuższym wahaczu.
CRF150R (wersja standard):
Silnik 149 ccm
Cylinder 66 mm x 43.7 mm
Stopień sprężania 11.7:1
Gaźnik Keihin 32mm
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 5 biegowa
Przedni zawias 37 mm w pełni regulowane Showa, skok 10.8 cala
Tylni zawias Pro-link w pełni regulowane Showa, skok 10.8 cala
Przedni hamulec pojedyńcza tarcza 220 mm
Tylni hamulec pojedyńcza tarcza 190 mm
Przednia opona 70/100-17
Tylna opona 90/100-14
Wysokość siodła 832 mm
Masa własna 75 kg
Przygotował: Marcin Koziński (MotoX.com.pl)