4-suwowa WR 250 cm3 Enduro była jedną z najbardziej innowacyjnych motocykli w swojej klasie w ostatnich latach. A dobrą wiadomością na rok 2009 jest to, że wersja 125 cm3 już jest dostępna! Zaprojektowana na drogę i bezdroża, ta nowa, pełnowymiarowa maszyna bierze najlepsze z radykalnej technologii off-road Yamaha, oferując poważną niezawodność na drodze i poza nią !
Na przykład, WR125R posiada 4-suwowy, 4-zaworowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik SOHC, 21-calowe przednie koło, 18-calowe tylne, wyposażone w opony uniwersalne. 240 mm przednie i 220 mm tylne pływające tarcze hamulcowe dostarczają efektywnej siły hamującej, a wysoko umieszczone siedzenie oraz podnóżki pozwalają kierowcy stać podczas jazdy, by zapewnić większy komfort i kontrolę.
Typ silnika: |
Chłodzony cieczą, 4-suw, jednocylindrowy, 4-zaworowy, SOHC |
Pojemność skokowa: |
124,7 cm3 |
Średnica x skok tłoka: |
52,0 x 58,6 mm |
Stopień sprężania: |
11,2 : 1 |
Moc maksymalna: |
11 kW (15 KM) @ 9000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy: |
12,2 Nm (1.24 kg-m) @ 8000 obr/min |
Smarowanie: |
Mokra miska olejowa |
Gaźnik: |
Wtrysk paliwa |
Sprzęgło: |
Mokre, wielotarczowe |
Układ zapłonowy: |
TCI (cyfrowy) |
Starter: |
Electric |
Układ przeniesienia napędu: |
6-biegowa |
Przeniesienie napędu: |
Łańcuch |
Pojemność zbiornika paliwa: |
8,5l |
Pojemność zbiornika oleju: |
1,15l |
|
 |
– |
Podwozie: |
Stalowa, podwójna kołyska |
Zawieszenie przód: |
Widelce teleskopowe |
Skok zawieszenia przód: |
240 mm |
Zawieszenie tył: |
Wahacz |
Skok zawieszenia tył: |
230 mm |
Kąt główki ramy |
27º |
Wyprzedzenie koła |
107 mm |
Hamulec przód: |
Pojedyncza tarcza, Ø 240 mm |
Hamulec tył: |
Pojedyncza tarcza, Ø 220 mm |
Opona przód: |
80/90-21 M/C 48P |
Opona tył: |
110/80-18 M/C 58P |
|
 |
– |
Długość (mm): |
2180 mm |
Szerokość (mm): |
835 mm |
Wysokość (mm): |
1220 mm |
Wysokość siedzenia (mm): |
930 mm |
Rozstaw osi (mm): |
1430 mm |
Min. prześwit (mm): |
265 mm |
Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy (kg): |
133 kg
|
źródło: www.yamaha-motor.pl
|
Related