Manuale/ numery katalogowe części
17 listopada 2005
SixSixOne już w Polsce!
5 grudnia 2005
Pokaż wszystkie

Test uszczelnień do opon i dętek

Mamy przyjemność przedstawić Wam produkt brytyjskiej firmy OKO. Produkty do testów otrzymaliśmy dzięki uprzejmości firmy EKO-KARBON Sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem produktu na Polskę. W trzech kolejnych artykułach przybliżymy Wam zalety oraz ewentualne wady preparatu, sposób aplikowania, wrażenia z jazdy oraz zdjęcia. Czyzby miała to być tania alternatywa dla drogich musów?

Sam produkt wiele lat temu, został stworzony na potrzeby armii brytyjskiej i tam też do dzisiaj jest szeroko stosowany. Po wielu latach używają go zresztą armie wielu innych państw, między innymi: Australii, Nowej Zelandii, USA, Czech itd.

OKO Nie Do Przebicia jest preparatem uszczelniającym opony oraz dętki, stworzonym w celu zwiększenia bezpieczeństwa jazdy i obniżenia kosztów związanych z naprawami skutków przebicia. Po wstrzyknięciu do opony lub dętki, będzie chronić przed przebiciami, zasklepiając je natychmiast po powstaniu dziury.

OKO Nie Do Przebicia trwale zalepia otwory powstałe w obszarze bieżnika przez obiekty o średnicy 5, 7, 8, 9 mm. I to jest sprawdzone, sami widzieliśmy na własne oczy, że tak się dzieje. My sprawdzimy dla Was, jak preparat zachowa się w przypadku uszkodzeń dętek w motocyklach off-road.

 

Produkty dzielimy na dwie grupy

  1. OFF ROAD (nasz test dotyczy właśnie tej grupy). Preparat uszczelniający przebicia opon/ dętek w pojazdach nie przekraczających 90 km/h. (nasz test dotyczy właśnie tej grupy). Preparat uszczelniający przebicia opon/ dętek w pojazdach nie przekraczających 90 km/h.
  2. a) Rowery, skutery, ATV, motocykle,

    b) Ciężkie pojazdy drogowe,

    c) Pojazdy rolnicze.

  3. ON ROAD. Preparat uszczelniający przebicia opon dla pojazdów poruszających się z prędkością pow. 90 km/h.
  4. Preparat uszczelniający przebicia opon dla pojazdów poruszających się z prędkością pow. 90 km/h.

    a) Motocykle,
    b) Samochody osobowe,
    c) Tiry i autobusy.
Przebicie opony powoduje stratę czasu i pieniędzy! Wszyscy doskonale wiemy, jak bardzo nieprzyjemne bywa przebicie opony. W motocyklu crossowym w najlepszym razie kończy się zjechaniem do parku maszyn na wyminę dętki. Pod warunkiem, że akurat ją posiadamy oraz dysponujemy łyżkami i wiemy, jak właściwie dokonać naprawy na poczekaniu. Jednak sytuacja może się znacznie bardziej skomplikować, gdy jedziemy w zawodach (utrata cennych sekund lub wycofanie z biegu) albo wybraliśmy się na dłuższą wyprawę enduro. Nie życzymy nikomu pchania motocykla do domu przez kilkadziesiąt kilometrów. W ostateczności można wrócić na “kapciu”, ale wiąże się to z ryzykiem zniszczenia felgi i opony – a to już może stać się bardzo kosztowne.

 

Powody dla których warto używać OKO Nie Do Przebicia :

  • natychmiast zalepia dziury po przebiciu na stałe uszczelniając i nie dopuszczając do ujścia powietrza,
  • chroni nasze zdrowie, a nawet życie,
  • zapobiega kosztom wymiany opon,
  • zapobiega przypadkom całkowitego zniszczenia opony poprzez jazdę na niej po przebiciu,
  • przedłuża okres użytkowania opony,
  • rzadziej zdejmujemy oponę.

W następnych artykułach:
Nr 2: Napiszemy i pokażemy, jak należy prawidłowo używać/ aplikować preparat,
Nr 3: Opiszemy wrażenia z jazdy, pokażemy przykładowe przebicia oraz ich skutki, dokonamy podsumowania.

 

Wyłączny dystrybutor na Polskę EKO-KARBON Sp. z o.o.
Biuro handlowe: ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa, tel. 022/ 562 31 51
Więcej informacji nt. produktów OKO Nie Do Przebicia na stronie importera: www.oko-polska.com

Partnerzy

facebook youtube