Mamy przyjemność przedstawić Wam produkt brytyjskiej firmy
OKO. Produkty do testów otrzymaliśmy dzięki uprzejmości firmy EKO-KARBON Sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem produktu na Polskę. W trzech kolejnych artykułach przybliżymy Wam zalety oraz ewentualne wady preparatu, sposób aplikowania, wrażenia z jazdy oraz zdjęcia. Czyzby miała to być tania alternatywa dla drogich musów?
Sam produkt wiele lat temu, został stworzony na potrzeby armii brytyjskiej i tam też do dzisiaj jest szeroko
stosowany. Po wielu latach używają go zresztą armie wielu innych państw, między innymi: Australii, Nowej Zelandii, USA, Czech itd.
OKO Nie Do Przebicia jest preparatem uszczelniającym opony oraz dętki, stworzonym w celu zwiększenia bezpieczeństwa jazdy i obniżenia kosztów związanych z naprawami skutków przebicia. Po wstrzyknięciu do opony lub dętki, będzie chronić przed przebiciami, zasklepiając je natychmiast po powstaniu dziury.
OKO Nie Do Przebicia trwale zalepia otwory powstałe w obszarze bieżnika przez obiekty o średnicy 5, 7, 8, 9 mm. I to jest sprawdzone, sami widzieliśmy na własne oczy, że tak się dzieje. My sprawdzimy dla Was, jak preparat zachowa się w przypadku uszkodzeń dętek w motocyklach off-road.
Produkty dzielimy na dwie grupy
- OFF ROAD (nasz test dotyczy właśnie tej grupy). Preparat uszczelniający przebicia opon/ dętek w pojazdach nie przekraczających 90 km/h. (nasz test dotyczy właśnie tej grupy). Preparat uszczelniający przebicia opon/ dętek w pojazdach nie przekraczających 90 km/h.
a) Rowery, skutery, ATV, motocykle,
b) Ciężkie pojazdy drogowe,
c) Pojazdy rolnicze.
- ON ROAD. Preparat uszczelniający przebicia opon dla pojazdów poruszających się z prędkością pow. 90 km/h.
Preparat uszczelniający przebicia opon dla pojazdów poruszających się z prędkością pow. 90 km/h.
a) Motocykle,
b) Samochody osobowe,
c) Tiry i autobusy.
Przebicie opony powoduje stratę czasu i pieniędzy! Wszyscy doskonale wiemy, jak bardzo nieprzyjemne bywa przebicie opony. W motocyklu crossowym w najlepszym razie kończy się zjechaniem do parku maszyn na wyminę dętki. Pod warunkiem, że akurat ją posiadamy oraz dysponujemy łyżkami i wiemy, jak właściwie dokonać naprawy na poczekaniu. Jednak sytuacja może się znacznie bardziej skomplikować, gdy jedziemy w zawodach (utrata cennych sekund lub wycofanie z biegu) albo wybraliśmy się na dłuższą wyprawę enduro. Nie życzymy nikomu pchania motocykla do domu przez kilkadziesiąt kilometrów. W ostateczności można wrócić na “kapciu”, ale wiąże się to z ryzykiem zniszczenia felgi i opony – a to już może stać się bardzo kosztowne.
Powody dla których warto używać OKO Nie Do Przebicia :
W następnych artykułach:
Nr 2: Napiszemy i pokażemy, jak należy prawidłowo używać/ aplikować preparat,
Nr 3: Opiszemy wrażenia z jazdy, pokażemy przykładowe przebicia oraz ich skutki, dokonamy podsumowania.
Wyłączny dystrybutor na Polskę EKO-KARBON Sp. z o.o.
Biuro handlowe: ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa, tel. 022/ 562 31 51
Więcej informacji nt. produktów OKO
Nie Do Przebicia na stronie importera:
www.oko-polska.com
Related