Jest połowa 2011 roku, a KTM już oficjalnie prezentuje swoje nowości na 2012 rok, nie jest to jedyna firma, która już chwali się swoimi nowinkami, niebawem pokażemy Wam czym chce zaskoczyć Kawasaki. Czterosuwy otrzymały kilka zmian, ale jedne z najważniejszych różnic pochodzą z dwusuwów. Poniżej możecie zapoznać się z nimi.
2T
»Nowe połączenie tylnego zawieszenia
»Nowe ramy i wahacze
»Nowe głowice, wspornik silnika do modeli 2-suwowych
»Nowe ustawienie zawieszenia
»Nowy Kickstarter 125/150 SX
»Nowy układ wydechowy 150 SX
»Nowy króciec/dolot w modelu 250 SX
Hydraulika i kokpit
»Nowy system hydrauliczny dla 2-suwowych motocykli
»Nowe WP mono shock (długość 490 mm, skok 136 mm)
(PDS: długość 417 mm, skok 108 mm)
»Nowe górne mocowanie amortyzatora
»Nowy uchwyt na linki
Airbox
»Zwiększenie wydajności
»Doskonała ochrona Twin-Air
»Dostęp do filtra bez użycia narzędzi
»Szybka wymiana filtra
SX Nadwozie
Malowanie typu: Stefan Everts
»Nowy airbox i tablice na numery startowe
»Nowe Renthal bar pad
»Nowy przeprojektowany wzmocniony tylny błotnik
»Nowy widelec straży urządzenia holeshot na 450SX-F
»Doskonała ergonomia
Zawieszenie SX
»Widelec Upside-Down 48 mm
»Nowe zamknięcia
»Nowe tuleje
»Nowe ustawienia zawieszenia dla każdego modelu z przodu i z tyłu
Koła i hamulce
»Felgi Excel
»Elementy wycinane w technice CNC
»Nowe tylne pompy hamulcowe
»Opony Dunlop MX51 w modelach SX-F
»Opony Pirelli Scorpion MX na 2T modele SX
Podsumowując najważniejsze zmiany:
– Nowa rama, system pro-link, wahacze, oraz tylne amortyzatory (wszystkie modele 2t)
– Ulepszone przednie zawieszenie WP 48 mm – SX-F 250 z rozrusznikiem
– 450 SX-F z nowym sprzęgłem
– Nowe zawieszenie USD 35 mm w SX 50 i 65
– Nowy system hamulców z 4-tłoczkowym zaciskiem w SX 65 i 85
– Nowa generacja opon Pirell
Źródło: www.motocross.transworld.net