GP Czech w Loket – relacja
10 sierpnia 2009
Sample Image
Relacja Video z 1 rundy Endurocross z Las Vegas
10 sierpnia 2009
Pokaż wszystkie

KTM 660 SMC- Supermoto

Sample Image
Sample Image To prawdziwy chuligan! Guma, guma i jeszcze raz guuumaaa w połączeniu z szatkownicą do tylnej opony – są oferowane w standardzie przy zakupie 660 SMC. Częściowo bierze się to z zastosowanej „diety” (moto waży 138 kg) oraz oczywiście z rozwierconego silnika Hi-Flow Dakar. Jeden milimetr średnicy tłoka i troszkę większy skok zdecydowanie zwiększyły moment obrotowy.

 
Jasne, że do rywalizacji na torze na najwyższym poziomie już się nie nadaje, ale jako motocykl drogowy nie ma wielu konkurentów w swojej klasie ekstremalnych osiągów połączonych z prawie praktycznością na co dzień. Największą niedogodnością jest brak elektrycznego rozrusznika i męczące wibracje w pewnych zakresach obrotów.
 
Jednak kto dba o takie szczegóły gumując do pracy w letni poranek główną ulicą Waszego miasta? Jak można się spodziewać motocykl wymaga częstszej obsługi. Oczywiście nie jest to taka częstotliwość, jak w wyścigówkach, ale trzeba sobie umieć radzić z narzędziami. Wrażenia z jazdy pozwalają przymknąć oko na niedogodności.

Źródło: www.supermoto.pl.

Tekst pochodzi z: Supermoto International # 5 www.smimag.co.uk.

Tłumaczenie: Gierwi.

Zdjęcia: www.bikepics.com.

 

Partnerzy

facebook youtube